Pravila takmičenja
Proces prijave i selekcije
- Na takmičenju mogu učestvovati samo studenti fakulteta, državnih i privatnih univerziteta i viših školskih ustanova u Nišu, starosti od 18 do 26 godina.
- Na takmičenju ne mogu učestvovati koordinatori na projektu, aktivni članovi Udruženja studenata tehnike Evrope Niš, kao ni zaposleni i saradnici u kompanijama partnerima projekta.
- Prijave za učešće su otvorene od 9. aprila do 3. maja.
- Prijave mogu biti timske i pojedinačne.
-
- Tim može imati 3 ili 4 člana.
- Takmičare koji su se prijavili pojedinačno, organizacioni tim će rasporediti u novoformirane timove u skladu sa mogućnostima
- Tim može imati 3 ili 4 člana.
5. Organizacioni tim ima pravo da ne prihvati prijavu određenog tima ili pojedinca. Selekciju kandidata će izvršiti organizacioni tim u zavisnosti od kvaliteta prijava.
6. Nakon zatvaranja prijava, organizacioni tim će izvršiti selekciju. Selekcija će se vršiti u vidu popunjavanja forme uz priložen CV nakon čega će biti izabrano 8 timova koji će učestvovati u takmičenju.
Takmičenje
- Svi članovi tima moraju biti prisutni na otvaranju takmičenja, prezentaciji kompanija i zadatka, kao i na samom takmičenju.
- Od takmičara se očekuje pristojno ponašanje i poštovanje ostalih takmičara i organizacionog tima.
- Takmičari mogu koristiti bilo koji programski jezik koji podržava korišćenje API poziva.
- Celokupno rešenje mora biti napravljeno za vreme trajanja takmičenja.
- Takmičarima će u svakom trenutku biti dostupan neko od organizatora ukoliko imaju pitanja ili tehničkih poteškoća.
- Konsultacije van okvira tima, organizatora i mentora nisu dozvoljene.
- Vreme za izradu rešenja je 20 časova. U okviru 20 časova, timovi su dužni da dostave rešenja organizacionom timu (GitHub ili GitLab). Zajedno sa rešenjem od timova se očekuje kratko uputstvo za pokretanje istog.
- Takmičarima nije dozvoljena izmena rešenja nakon isteka vremena. Međutim, ukoliko na početku borbe program jednog tima prikaže grešku, taj tim ima mogućnost da ispravi svoje rešenje u roku od 10 minuta i pošalje ga nazad. Ako tim ne pošalje ispravljenu verziju u dogovorenom vremenu, smatra se diskvalifikovanim.
- Ukoliko u toku borbe program jednog tima prijavi grešku prilikom izvršavanja, prednost će biti data timu sa funckionalnim rešenjem.
- Timovi će se takmičiti u dve grupe. Nakon grupne faze slede polufinle, borba za treće mesto i finale. Tim koji pobedi u finalu odneće glavnu nagradu.
- Hrana i piće će biti obezbeđeni takmičarima.
- Timovima će biti obezbeđen srever koji mogu lokalno pokrenuti kako bi testirali svoj kod.
Saglasnost
- Takmičari su saglasni da se njihovi lični podaci kao što su ime i prezime, fotografije i video zapisi sa njihovim likom mogu koristiti samo u svrhe promocije AIBG-a, BEST Niš i BEST Niš servisa.
- Takmičari dopuštaju da njihovi lični podaci (CV) budu prosleđeni kompanijama koje su podržale takmičenje.
- Takmičari dopuštaju da organizator takmičenja ima pravo na finalni kod takmičara.